McCormick X2

Vernieuwing en innovatie past in de traditie van het merk dat als grondlegger gezien kan worden van de hedendaagse gemechaniseerde landbouw. Met de X2 bouwt McCormick verder op deze traditie. De X2 is een unieke trekker voor het ultracompacte segment. Deze trekker is speciaal ontwikkeld voor een breed scala aan werkzaamheden. De X2 dankt het succes aan de compacte afmetingen en uitgebreide specificaties in combinatie met een passend vermogen.

Schone moderne motoren
McCormick heeft bij de GM gekozen voor de nieuwe generatie Yanmar TNV 3- en 4-cilinder motoren. U heeft de keuze uit motoren met een oplopend vermogen van 35 tot 55 pk. Het zijn motoren die veel te bieden hebben. U kunt rekenen op hoge prestaties, een verbeterde brandstofefficiëntie, lage ruis, hoog koppel back-up en minder uitstoot. De 4-cilinder turbomotor met 16 kleppen levert uitzonderlijke prestaties.

Betrouwbare transmissie
De McCormick X2 beschikt standaard over een 12/12 transmissie met een gesynchroniseerde omkeerschakeling. Dankzij een optionele kruipbak (16/16) zijn snelheden van 220 m/h tot 35 km/h mogelijk. bedieningsknoppen bevinden zich onder handbereik en zijn logisch geplaatst waardoor u lekker kunt werken. Met een als optie verkrijgbare kruipbak vergroot u de mogelijkheden van deze ultracompacte trekker.

Folder & technische gegevens Mcormick X2

McCormick X4 F

DE NIEUWE SPECIALTRACTORS VAN MCCORMICK VOOR WIJNBOUW, FRUIT EN GROENTE CULT.
Sommige innovaties zijn zo ingrijpend dat ze terecht revolutionair worden genoemd. McCormick's innovatieve X4F-trekkerserie zet wereldwijd nieuwe normen voor fruit- en wijnbouwtrekkers. Al meer dan 30 jaar bouwt Argo Tractors zijn succes op specialisatie en resource-integratie. Dankzij deze winnende strategie konden de ingenieurs van de groep de innovatieve functies van de F-serie verder ontwikkelen. De X4F introduceert geavanceerde technologieën en oplossingen die voldoen aan de eisen van de moderne landbouw en zet nieuwe normen in ontwerp, ergonomie, comfort, compactheid en veelzijdigheid in speciale tractoren. De X4F weet op te vallen: de dynamische stijl van de motorkap, de harmonieus geïntegreerde koplampen van de grille en de platte platformcabine zijn allemaal geïnspireerd op de auto-industrie. Een eigentijds ontwerp dat de essentie van de bedrijfsfilosofie weerspiegelt: onze klanten innovatie, prestaties en comfort bieden zonder compromissen. De tractoren X4F zijn in cabineversie voor de modellen F, N, XL.

Het assortiment biedt een breed scala aan versnellingsopties, evenals een verscheidenheid aan voor- en achterasvarianten die verschillende wielbases, hoogtes en meters mogelijk maken. Er zijn vijf modellen beschikbaar voor specifieke toepassingen:

Model F smal: speciaal ontworpen voor kleine boomgaarden met een kleine rijafstand.

Model N, voor fruitplanten in Gobelet-onderwijs met smalle rijafstand: het heeft dezelfde meter als het model F en de smalle cabine van het model V.

Model XL breed: voor veldwerk en boomgaarden met grote rijenafstand.

Alle modellen in de X4F-serie worden aangedreven door de nieuwe Deutz TCD L4 2,9-liter viercilindermotoren. Alle power units zijn uitgerust met turbo en intercooling en hebben vier kleppen technologie en common-rail injectiesysteem. Deze nieuwe motoren leveren een hoger vermogen met een lager brandstofverbruik en zorgen ook voor een sterke toename van het koppel, wat bijdraagt ​​aan een grotere veelzijdigheid. De zes modellen in de reeks leveren een maximaal vermogen van 70 tot 112 pk bij 2000 tpm en hebben brandstoftanks met een capaciteit van 80 of 90 liter (versie GT), die een langdurige werking zonder bijtanken garanderen. Dankzij het Engine Memo Switch-apparaat voor het opslaan en ophalen van het motortoerental dat beter geschikt is voor het gebruikte werktuig, en de afwezigheid van een uitlaatgasrecirculatieproces, wordt het brandstofverbruik aanzienlijk verminderd zonder in te leveren op prestaties.
 Folder & technische gegevens Mcormick X4 F

McCormick X4

DE NIEUWE MCCORMICK X4: STERK, COMPACT, VEELZIJDIG
De X4-serie is een nieuwe lijn lichte en krachtige tractoren die meer productiviteit en veelzijdigheid op het veld brengen. De tractoren uit de X4-serie zijn beschikbaar in platform- en cabineversies en zijn ideaal voor zaaibedvoorbereidingswerkzaamheden zoals ploegen, scheppen en eggen, die stabiliteit en kracht vereisen, en voor gebruik in kleine boomgaarden waar wendbaarheid cruciaal is. Met uitstekend zicht en gemakkelijke manoeuvreerbaarheid zijn deze tractoren net zo perfect voor hooien en voorladerwerk, en bieden comfort en veiligheid voor snel on-road transport. Het assortiment bestaat uit zes modellen, allemaal aangedreven door nieuwe Deutz viercilinder turbocompressor intercooler en common-rail injectie turbomotoren. De modellen X4.55, X4.60 en X4.70 hebben 3,6-liter Tier 4 interim-motoren met een vermogen van 90 pk, 99 pk en 107 pk. De X4.30 en X4.40 zijn uitgerust met ultramoderne 2.9L Tier 4-eindmotoren, die respectievelijk 70 pk en 75 pk leveren. Het model X4.50 levert 88 pk en is uitgerust met een 2,9 l motor volgens Tier 4 Interim. De serie X4-tractoren zijn voorzien van een volledig nieuwe versnellingsbak die is ontwikkeld door Argo-tractoren, planetaire versnellingsbakken op de achteras en een vierwielige vooras met geïntegreerd remsysteem. Twee verschillende wielbases zijn beschikbaar: 2230 mm voor de modellen X4.50, X4.60 en X4.70 en 2100 mm voor de drie andere modellen. Met zijn compactheid en moderne uitstraling heeft de X4 een onderscheidend McCormick-familieontwerp. Om aan de specifieke behoeften van klanten te voldoen, zijn de modellen uit de X4-serie beschikbaar in verschillende uitrustingsniveaus - van instapniveau tot volledig uitgerust. De beschikbare specificaties omvatten een nieuwe cabine met vier stijlen met een extreem plat dak, een zeer efficiënte airconditioning en een verscheidenheid aan comfortfuncties en een transmissie met 12/12 versnellingen. De nieuwe versnellingsbak, ontwikkeld door Argo Tractors, heeft een optionele Eco-modus topsnelheidoptie van 40 km / u, evenals tal van opties zoals kruipversnelling, ontkoppelingsknop, Hi-Lo Powershift-transmissie en elektrohydraulisch aangedreven aftakas met twee snelheden. De klant kan de beste apparatuur voor zijn werk kiezen. De extra uitrusting omvat een mechanisch of elektronisch geregelde achterhef met een hefvermogen van 3900 kg voor de drie grotere modellen en 3400 kg voor de andere modellen. Het hydraulische systeem is verkrijgbaar met een high-flow pomp met een opbrengst van maximaal 57 l / min. Een fronthef met een hefvermogen van 1750 kg is als optie verkrijgbaar.

MOTOR
De zes modellen van de X4-serie worden aangedreven door de nieuwe Deutz C4DT viercilindermotoren. Alle power units zijn uitgerust met turbolader en intercooler en zijn voorzien van twee kleppen technologie en common-rail injectie. Het common-rail injectiesysteem ontwikkeld door Deutz zorgt voor hoge prestaties met een laag brandstofverbruik en maakt tegelijkertijd een hoge koppelstijging mogelijk, wat bijdraagt ​​aan een grotere gebruiksflexibiliteit. Een innovatief uitlaatgasrecirculatie (EGR) -systeem met Diesel Oxidation Catalyst (DOC) maakt naleving van Tier 4 tussentijdse emissiegrenswaarden zonder DPF mogelijk, dus geen regeneratie vereist. In twee cilinderversies bieden de motoren uit de X4-serie zes vermogensniveaus. De drie grotere modellen hebben een cilinderinhoud van 3,6 liter en bieden 90, 99 en 107 pk. De drie kleinere modellen met een inhoud van 2,9 liter bieden prestaties van 64, 69 en 76 pk. Een extra model aangedreven door een 4,4-liter 74 pk Perkins natuurlijk afgezogen motor biedt boeren een goedkopere optie. De motorkap uit één stuk in het huidige familieontwerp kan wijd worden geopend om de toegang tot het motorblok voor onderhouds- en inspectiewerkzaamheden te vergemakkelijken. Het koelpakket kan eenvoudig worden geopend voor reiniging.
 

TRANSMISSIE
De serie X4-tractoren zijn uitgerust met de veelzijdige Speed ​​Four modulaire versnellingsbak. In de basisversie met 4 gesynchroniseerde versnellingen en 3 groepen zijn in totaal 12 versnellingen vooruit en 12 achteruit beschikbaar. Voor de achterwielversie wordt de transmissie aangeboden als 30 km / u-versie. Creeper verhoogt het aantal versnellingen tot 16 versnellingen vooruit en achteruit. In de versie met vierwielaandrijving kan de Hi-Lo Powershift-transmissie Power Four optioneel worden geselecteerd, waardoor de geselecteerde versnelling tot 18% kan worden overschreden of gereduceerd en dus 24 versnellingen vooruit en 24 versnellingen achteruit zijn. Voor dit pakket is ook een Eco Forty-modus beschikbaar, die een topsnelheid van 40 km / u biedt met een verlaagd motortoerental van 1900 tpm voor hoge brandstofefficiëntie en een laag geluidsniveau tijdens transport. De kruipoptie met 32 ​​versnellingen vooruit en achteruit biedt een minimale snelheid van 300 m / u. Het achteruitrijden gebeurt standaard mechanisch of optioneel elektrohydraulisch via een hendel op het stuur. In de elektrohydraulische Power Shuttle-versie kan de bestuurder met de Shuttle Modulation-potentiometer de responstijd van de shuttle aanpassen aan de toepassingseisen. Schakelen van versnelling en richting zonder het koppelingspedaal in te trappen.

CABINE "DELUXE SLIM"
De X4-serie heeft een moderne cabine met ergonomisch en logisch geplaatste bedieningselementen. Niet alleen de binneninrichting volgens de automobielstandaard zorgt voor het beste rijcomfort. De Deluxe Slim-cabine met vier stijlen, met een plat platform en scharnierende deuren aan de achterkant, biedt uitstekend zicht rondom en gemakkelijk in- en uitstappen. Het ultraplatte dak van de X4-cabine minimaliseert de totale hoogte van de tractor. De individueel verstelbare bestuurdersstoel kan optioneel worden uitgerust met een luchtgeveerde bestuurdersstoel. Stuurwiel en dashboard kunnen samen in de helling worden aangepast, zodat de bestuurder altijd een overzicht heeft van de bedrijfsomstandigheden van de tractor. Alle bedieningselementen zijn intuïtief en handig op de juiste console geplaatst, zodat de bestuurder met maximaal comfort en veiligheid kan werken. De filters van de airconditioning zijn gemakkelijk toegankelijk en geïntegreerd in de achterste stijlen. Natuurlijke ventilatie wordt verzekerd door de voorste en achterste ramen die kunnen worden verhoogd. Een transparant dakluik zorgt voor het beste zicht naar boven tijdens voorladerwerk. De platformversie biedt ook een functionele en ergonomisch ontworpen bestuurdersstoel. Beide versies kunnen optioneel worden uitgerust met smalle spatborden en banden, waardoor de minimale breedte van de tractor wordt beperkt tot 1750 mm om het werken in zeer smalle rijen in boomgaarden en wijngaarden te vergemakkelijken.

HYDRAULISCH SYSTEEM
Het hydraulische systeem van de X4-serie heeft twee onafhankelijke pompen voor stuur- en hydraulische functies. De modellen met 2,9 liter motor bieden een debiet van 28 + 49 l / min. Voor de grotere modellen is de standaard leveringssnelheid 32 + 44 l / min. Optioneel is voor deze drie modellen een hydraulisch systeem met hoog debiet en een debiet van 32 + 57 l / min beschikbaar. Het systeem is standaard uitgerust met twee regeleenheden. Drie extra regeleenheden zijn op aanvraag beschikbaar. Aan de achterzijde zijn er dus maximaal drie regeleenheden en in het midden twee. Deze interaxle-regeleenheden worden bestuurd door een joystick en maken de bediening van een fronthef of een voorlader mogelijk. Optioneel is een driewegklep beschikbaar. Dit wordt geactiveerd via de groene knop op de bedieningshendel, die de hefstang of topstang hydraulisch bedient. Hoogwaardige en handig geplaatste snelkoppelingen voor en achter zorgen voor een snelle en eenvoudige bevestiging en demontage, waardoor de bestuurder meer comfort en productiviteit heeft.

Folder & technische gegevens Mcormick X4 

McCormick X5

NIEUWE SERIE X5 T4I
Het aanbod van McCormick voor het middelgrote trekkersegment omvat de nieuwe X5 met 3,6-liter Deutz Tier 4 interim-motor en DOC-katalysator zonder SCR. De tractoren zijn verkrijgbaar in de drie vermogensklassen 99 pk, 107 pk en 113 pk. Het assortiment heeft een 12 + 12 versnellingsbak met Hi-Lo (Power Four), HML (XtraShift) en Creeper, mechanisch of hydraulisch achteruitrijden, en een krachtig hydraulisch circuit van 62 l / min. De achterhef heeft een hefvermogen van 4500 kg en kan worden bediend via het ELS (Ergonomic Lift System). Uitgerust met 34-inch achterbanden, compact gebouwd (2,36 m wielbasis) en met een gewicht van 3800 kg, is deze tractor de ideale machine voor typisch landbouwwerk. Dit omvat ook het werken met de optionele voorlader.
 

NIEUWE SERIE X5 T4I
DEUTZ AG TIER 4 INTERIM
Het aanbod van McCormick voor het middelgrote trekkersegment omvat de nieuwe X5 met 3,6-liter Deutz Tier 4 interim-motor en DOC-katalysator zonder SCR. De tractoren zijn verkrijgbaar in de drie vermogensklassen 99 pk, 107 pk en 113 pk

TRANSMISSIE
De reeks heeft een 12 + 12 versnellingsbak met Hi-Lo (Power Four), HML (XtraShift) en Creeper-opties

CABINE "DELUXE SLIM"
De X5-serie heeft een moderne cabine met ergonomisch en logisch geplaatste bedieningselementen. Niet alleen de binneninrichting volgens de automobielstandaard zorgt voor het beste rijcomfort. De Deluxe Slim-cabine met vier stijlen, met een plat platform en scharnierende deuren aan de achterkant, biedt uitstekend zicht rondom en gemakkelijk in- en uitstappen. Het ultraplatte dak van de X5-cabine minimaliseert de totale hoogte van de tractor. De individueel verstelbare bestuurdersstoel kan optioneel worden uitgerust met een luchtgeveerde bestuurdersstoel. Stuurwiel en dashboard kunnen samen in de helling worden aangepast, zodat de bestuurder altijd een overzicht heeft van de bedrijfsomstandigheden van de tractor. Alle bedieningselementen zijn intuïtief en handig op de juiste console geplaatst, zodat de bestuurder met maximaal comfort en veiligheid kan werken. De filters van de airconditioning zijn gemakkelijk toegankelijk en geïntegreerd in de achterste stijlen. Natuurlijke ventilatie wordt verzekerd door de voorste en achterste ramen die kunnen worden verhoogd. Een transparant dakluik zorgt voor het beste zicht naar boven tijdens voorladerwerk. 

HYDRAULISCH SYSTEEM
Mechanisch of hydraulisch omkeercircuit evenals een krachtig hydraulisch circuit met 62 l / min.
 

 Folder & technische gegevens Mcormick X5

McCormick X6

De McCormick X6 met zijn 3,6 liter Deutz Tier 4-motoren is een nieuwe serie.

De X6.55, het grootste model, heeft een maximaal vermogen van 126 pk en twee versnellingsbakversies met hydraulisch omkeermechanisme: 36 + 12 (XtraShift) met drie powershift-trappen (H-M-L) en optionele kruipversnelling. De achterhef met een hefvermogen van 6000 kg en het hydraulische systeem met open circuit en een capaciteit van 63 l / min bieden hoge prestaties. De serie, die voldoet aan de eisen van de zogenaamde "Mother Regulation", omvat ook de modellen X6.45 en X6.35 met een maximaal vermogen van 119 pk en 110 pk. De maximale maat van de achterband is 38 inch. Mechanische tweepunts cabinevering en voorasvering zijn enkele van de nieuwste opties.

Folder & technische gegevens Mcormick X6

McCormick X6.4

X6.4: ONTWERP, COMFORT EN PRODUCTIVITEIT
McCormick heeft de nieuwe X6.4-serie ontwikkeld met een ambitieus doel: een mid-range tractorreeks creëren die zich efficiënt aanpast aan de individuele behoeften van boeren. En de ervaren ingenieurs van Argo Tractors hebben hun woord gehouden en de X6.4 zo ontworpen dat de tractoren in de serie optimaal kunnen worden aangepast aan een breed scala aan toepassingen met goed doordachte varianten van de uitrusting. Eerst hebben. Als het gaat om styling, draagt ​​de X6.4 de moderne en dynamische stijl van de nieuwste McCormick-modellen met zijn onvergelijkbaar krachtige en toch compacte ontwerp. De nieuwe cabine met vier stijlen biedt perfect zicht rondom en eersteklas comfort. De X6.4-serie omvat drie modellen met Xtrashift-transmissie. Alle drie de modellen worden aangedreven door Beta Power Motors met Power Plus System en leveren vermogens van 121 tot 140 pk. De X6.4-tractoren hebben een elektronisch gestuurde achterhef met een maximaal hefvermogen van 6000 kg, een vierpuntsaftakas en een gesloten hydraulisch systeem met een capaciteit van 110 l / min. Fronthef en aftakas completeren de uitrusting van de X6.4 op aanvraag en maken een breed scala aan toepassingen mogelijk. De cabine kan worden uitgerust met een mechanisch veersysteem. Voor perfect op elkaar afgestemd rijcomfort in het veld en tijdens transport kunt u ook kiezen voor de vooras met enkele wielen. Met een vermogen / gewichtsverhouding van 37 kg / pk is de X6.4-krachtpatser klaar voor grote prestaties.

BETAPOWER MOTOREN: ONTWIKKELD VOOR PRESTATIES
Alle X6.4-modellen worden aangedreven door Betapower's 16-kleppen 4-cilinder turbomotoren met Common Rail-injectiesysteem. Deze motoren bereiken Tier 4 Final-emissies door de selectieve katalytische reductie SCR + DOC dieseloxidatiekathalizer, een uitlaatgasnabehandelingstechnologie die de uitstoot vermindert zonder de prestaties van de tractor in gevaar te brengen.

XTRASHIFT VERSNELLINGSBAK VOOR DE HOOGSTE EFFICIËNTIE
De Xtrashift-transmissie staat voor efficiëntie: hij verdrievoudigt de 12 versnellingen van de basisversnellingsbak en heeft dus 36 versnellingen vooruit en 12 achteruit. Een kruipversie met 48 vooruit en 16 achteruit versnellingen en een minimum snelheid van 290 m / h is als optie verkrijgbaar. De Xtrashift-transmissie is eenvoudig te gebruiken: versnellingen en groepen worden bediend door de hendel aan de rechterkant van de console en de shuttlehendel is aan de linkerkant van het stuur gemonteerd. De drukknop koppelingsbediening en de Power Shuttle hydraulische shuttle maken het mogelijk om van versnelling en richting te veranderen zonder het koppelingspedaal te gebruiken. Via een potentiometer kan de reactietijd van het omkeercircuit eenvoudig en individueel worden ingesteld.

VT-DRIVE TRANSMISSIE: HOOGSTE COMFORT EN PRODUCTIVITEIT
De VT-Drive-transmissie is een continu variabele transmissie (CVT) ontwikkeld door Argo Tractors. De structuur van de VT-Drive-transmissie is gebaseerd op drie voorwaartse en twee achterwaartse fasen, die automatisch worden geregeld. De ingebouwde planetaire versnelling en de hydraulische koppelingen zorgen voor versnelling en vermindering van de rotatiesnelheid van de transmissie. U kunt vier snelheden voor vooruit en achteruit selecteren: L1, L2, H1 en H2, die afzonderlijk kunnen worden ingesteld, behalve H2. De verandering tussen L2 en H1 vindt plaats bij stilstand, het schakelen binnen de groepen kan ook tijdens het rijden worden uitgevoerd. De bedieningselementen van de VT-Drive-versnellingsbak zijn geïntegreerd in een multifunctionele armleuning. De ergonomisch ontworpen VT Easy Pilot rijhendel zorgt voor eenvoudige en intuïtieve bediening van de transmissie en maakt versnelling en reductie van de rijsnelheid mogelijk zonder dat het gaspedaal wordt ingedrukt. De elektrohydraulische richtingsverandering vindt plaats door op de overeenkomstige knop op de rijhendel te drukken of via de omkeerschakelaar op het stuurwiel. Dit vergemakkelijkt het werk op de kopakker en met de voorlader. De VT Easy Pilot combineert bedieningselementen voor power lift, cruise control, motortoerentalgeheugen en een regeleenheid. Alle bedieningselementen zijn duidelijk en ergonomisch gerangschikt op de bedieningshendel, de armleuning, de rechterconsole en in de DSM-monitor.

DELUXE CABINE: UITSTEKEND RONDZICHT, ERGONOMIE EN COMFORT EERSTE KLASSE
De Deluxe Cabin van de X6.4 is groot en gemakkelijk toegankelijk. Het biedt de bestuurder veel ruimte in een comfortabele werkomgeving. De luchtgeveerde bestuurdersstoel en de verstelbare stuurkolom met geïntegreerd instrumentenpaneel kunnen op maat worden aangepast. Alle belangrijke bedieningselementen zijn intuïtief en logisch ingedeeld en gemakkelijk toegankelijk, voor veiligheid en maximaal rijcomfort. Met het interieurontwerp volgens de automobielstandaard, het geluidsniveau van slechts 79 dB en de zeer efficiënte airconditioning minimaliseert de Deluxe Cab vermoeidheid op lange werkdagen. Extra rijcomfort wordt geboden door een mechanische cabinevering.

STERK HYDRAULISCH SYSTEEM VOOR MAXIMALE PRESTATIES
De X6.4 met VT-Drive-transmissie is uitgerust met een gesloten hydraulisch systeem met een capaciteit van 110 l / min. De axiale roterende zuigerpomp levert precies de hoeveelheid olie die het systeem vereist en voorkomt zo een ongedoseerde hoge vermogensbehoefte. Een afzonderlijke pomp met stuurbekrachtiging van 38 l / min en zorgt voor soepele en precieze stuurhandelingen, zelfs in de meest veeleisende omstandigheden. Comfort en productiviteit staan ​​voorop.


Folder & technische gegevens Mcormick X6.4

McCormick X7 P6 DRIVE

MCCORMICK X7, INNOVATIEF ONTWERP VOOR MAXIMALE PRESTATIES EN COMFORT VAN EXTRA KLASSE
De McCormick X7.6 P6-Drive Tier 4 Final heeft nieuwe Tier 4 Final FPT-NEF-motoren. Deze serie wordt gekenmerkt door een gestandaardiseerde wielbasis van 2820 mm. Het omvat de vijf modellen X7.650, X7.660, X7.670, X7.680 en X7.690 met 165 pk tot 226 pk met 6-cilindermotor. De tractoren zijn ook uitgerust met een motorrem om soepeler te rijden tijdens transport. Dit verhoogt het remvermogen door in te werken op de uitlaatgassen. De P6-Drive-transmissie is een Powershift-transmissie. De P6-Drive-transmissie heeft vijf automatisch geschakelde groepen en zes power shift-versnellingen met elektronische bediening als standaard. Wanneer de bestuurder het motortoerental selecteert, stelt het Smart APS-systeem (Smart Autopowershift) de P6-Drive in staat om de meest geschikte groep en versnelling te selecteren. Een andere nieuwe functie is het Stop & Action-systeem, dat de ontkoppelingsfunctie in het rempedaal integreert. De P6-Drive-transmissie maakt dus een stillere rit. Het debiet van het hydraulische systeem werd verhoogd tot 160 l / min. Hierdoor is een achterhef met 9300 kg hefvermogen mogelijk en kunnen tot zeven bedieningsunits worden bediend. Naast de exclusieve premium-versies met hoogwaardige specificaties, worden de Efficient-modellen geleverd met versnellingsbakken en motoren van dezelfde kwaliteit, maar met instapmogelijkheden. Gereguleerd door de Data Screen Manager (DSM), is de software ook geüpgraded met extra functies, zoals een achteruitrijcamera voor een beter zicht op de achteraanbouwdelen en meer informatie tijdens transport, moderne kopakkerbeheerfuncties en extra informatie van de boordcomputer van de tractor. Een nieuwe semi-actieve cabinevering met elektronische bediening kan de hardheid van de schokdempers aanpassen aan veranderende terreinomstandigheden om het rijcomfort aanzienlijk te verhogen en de werkomstandigheden in het voertuig te verbeteren.

De McCormick X7.4 P6-Drive Tier 4 Final: wereldpremière voor de Tier 4 Final viercilindermodellen met vermogens van 150 pk, 165 pk en 176 pk en functies die voldoen aan de normen van de Europese "Moederverordening" zijn. De kenmerken die behouden zijn gebleven, zijn het blokontwerp van de motor, dat de smalle wielbasis (2,6 m) van de tractor bepaalt - een ander voordeel naast de uitstekende. Behandeling van de machine en het SCR-nabehandelingssysteem met DOC-katalysator. De P6-Drive-transmissie is verkrijgbaar met zes Powershift-versnellingen en vijf geautomatiseerde groepen. Een kruipversnelling met 54 versnellingen maakt het aanbod compleet. Het circuit wordt elektronisch bestuurd door middel van de multifunctionele armleuning en heeft de APS-functie (Auto Powershift) in alle gebieden. De elektrohydraulisch selecteerbare aftakas met vier versnellingen achter (540 / 540E / 1000 / 1000E) is standaard. De elektronische verbinding zorgt ervoor dat de werktuigen altijd voorzichtig opstarten. Dit vereenvoudigt de bediening en beschermt de tractor en uitrusting. Het hydraulisch circuit met een debiet van 123 l / min maakt de gelijktijdige bediening van verschillende uitrustingsstukken mogelijk. De cabine kan worden uitgerust met semi-actieve cabinevering voor nog meer comfort tijdens het werken.

BETAPOWER MOTOREN VOLGENS DIER 4 FINAL: MEER PRESTATIES, MINDER CONSUMPTIE
De McCormick X7.6 Tier 4 Final is uitgerust met de nieuwe Tier 4 Final Betapower Fuel Efficiency 6-cilinder motoren en heeft een uniforme wielbasis van 2.820 mm. De vijf modellen X7.650, X7.660, X7.670, X7.680 en X7.690 hebben vermogens van 150 tot 226 pk. Voor de McCormick X 7.4 Tier 4 Final De 4-cilindermotormodellen zijn nu beschikbaar in de Tier 4 Final-versie met 147, 160 en 176 pk's en functies die voldoen aan de normen van de nieuwe EU-typegoedkeuring voor landbouwvoertuigen overeenkomen.


DE NIEUWE "P6-DRIVE" VERSNELLINGSBAK MET AUTOSHIFT
Nadat de bestuurder het motortoerental heeft ingesteld, zorgt het Smart APS (Smart Autopower Shift) -systeem ervoor dat de P6-Drive-transmissie automatisch de meest geschikte groep en versnelling aanpast.

CABINE "PREMIERE CAB", HET ECHTE HIGH-TECH CONTROL CENTER
Gebaseerd op de Data Screen Manager (DSM), is er ook een upgrade van de software geweest, die nu extra functies biedt: een camera aan de achterzijde voor een beter zicht op de werktuigen, meer informatie over de transportmodus, geavanceerde functies voor kopakkerbeheer en meer Informatie van de boordcomputer.

Om het rijcomfort nog verder te verhogen, werd een nieuwe semi-actieve cabinevering geïntroduceerd. Hun elektronische bedieningselementen kunnen de hardheid van de schokdempers onmiddellijk en automatisch aanpassen aan veranderende terreinomstandigheden. Optimale werkomstandigheden zijn het resultaat.

HET PERFECTE MENGSEL VAN HYDRAULIEK EN ELEKTRONICA
Voor de powerlift met 9.300 kg hefvermogen en de extra controle-eenheden (optioneel, maximaal zeven), werd de hydraulische capaciteit verhoogd tot 160 l / min. De gemoduleerde PTO-inschakeling zorgt voor een soepele start van de apparatuur, verbetert het rijcomfort en minimaliseert onderhoud. Het verbeterde hydraulische systeem (160 l / min als optie) maakt gelijktijdig gebruik van verschillende hydraulisch bediende apparaten mogelijk.

Folder & technische gegevens Mcormick X7 P6 DRIVE

McCormick X7 VT DRIVE

X7 VT-DRIVE
De zeven modellen in de reeks worden aangedreven door de nieuwe Betapower Fuel Efficiency 4- en 6-cilinder turbomotoren met 16- en 24-kleps cilinderblok. Deze krachtbronnen zijn uitgerust met een elektronisch common-rail injectiesysteem. Met het SCR-emissiecontrolesysteem voldoen ze aan Tier 4 tussentijdse emissievoorschriften zonder de motorprestaties in gevaar te brengen. De viercilindermodellen X7.440, X7.450 en X7.460 hebben een 4,5-liter motor en zijn gebouwd in een zelfdragend blokontwerp. De zescilindermodellen X7.650, X7.660-X7.670 en X7.680 met 6,7-liter motor zijn gebaseerd op een robuuste frameconstructie, die de cabine effectief beschermt tegen trillingen en geluiden. De VT-Drive-transmissie is een Continuously Variable Transmission (CVT) -versnellingsbak die een oneindig aantal overbrengingsverhoudingen mogelijk maakt van 0 tot de maximaal toegestane snelheid in het land van registratie. Beide transmissies zijn voorzien van een elektrohydraulische omkeerhendel op het stuur en worden elektronisch geregeld via drukknoppen op de multifunctionele armleuning. De elektrohydraulisch schakelbare aftakas achter biedt standaard vier snelheden: 540 / 540E / 1000 / 1000E tpm. De elektronische bediening van de aftakas zorgt voor een gemoduleerd en nauwkeurig opstarten van de uitrusting en dus voor verbeterd rijcomfort en minimaal onderhoud. Voor de X7 VT-Drive-modellen is alleen een gesloten lastafhankelijk hydraulisch systeem beschikbaar. De elektronisch gestuurde achterhef met belastingssensoren op de trekstangen biedt een hefvermogen tot 9300 kg Voor de meest veeleisende toepassingen is een radarsensor als optie verkrijgbaar. Voor maximale veelzijdigheid kan de tractor worden uitgerust met een fronthef met een hefvermogen van 3500 kg. De vierwielige vooras, in star ontwerp of met elektronisch geregelde onafhankelijke wielophanging, maakt de tractoren met zijn impacthoek van 55 ° buitengewoon wendbaar en wendbaar. De cabine Premiere Cab is een echt hightech bestuurderscentrum. De ergonomisch en logisch geplaatste bedieningselementen maken een eenvoudige en gemakkelijke bediening van de verschillende functies van de tractor mogelijk. De 12-inch DSM-touchscreenmonitor (standaard op de VT Drive-modellen) maakt intuïtieve bediening van verschillende functies mogelijk, waaronder de ISOBUS-apparaatbesturing of het satellietondersteunde stuursysteem (optioneel), waardoor het rijcomfort uniek is, niet in de laatste plaats vanwege de uitstekende geluidsisolatie en het hoogwaardige interieurontwerp volgens de automobielstandaard.
 

BETAPOWER BRANDSTOF EFFICIËNTIEMOTOREN VOLGENS DIER 4 INTERIM MET SCR-SYSTEEM
Alle tractoren uit de McCormick X7-serie worden aangeboden met de nieuwe Betapower-motoren volgens de Tier 4 interim-emissienorm. De X7.4-modellen hebben een 4,5-liter viercilindermotor, terwijl de X7.6-modellen een 6,7-liter zescilindermotor hebben. De X7 met VTDrive continu variabele transmissie wordt aangedreven door vijf motoren, drie viercilindermotoren met 136, 150 en 166 pk en twee zescilindermotoren met 172 en 181 pk. Prestatieverschillen tussen de twee modelseries worden toegeschreven aan de verschillende vermogens van de versnellingen. Alle motoren zijn uitgerust met turbocharging en common-rail injectiesystemen en beschikken over een SCR-emissiecontrolesysteem waarmee aan Tier 4-tussentijdse emissienormen kan worden voldaan zonder de motorprestaties in gevaar te brengen. Het SCR-proces maakt gebruik van een tweede brandstof die AdBlue® wordt genoemd. Deze extra vloeistof wordt via een injector vanuit een afzonderlijke tank in de uitlaatstroom geïnjecteerd en zorgt voor een chemische reactie in de SCR-katalysator, waardoor de verontreinigende stoffen in de uitlaatgassen sterk worden verminderd. Het SCR-systeem, gecombineerd met injectie- en verbrandingssysteemoptimalisatie, levert hogere prestaties bij een lager brandstofverbruik en biedt ook een koppelverhoging tot 40%, wat bijdraagt ​​aan een grotere flexibiliteit bij de inzet.

STAPVRIJE TRANSMISSIE VT-AANDRIJVING
De VT-Drive-transmissie is een door McCormick ontwikkelde continu variabele transmissie (CVT) die een oneindig aantal overbrengingsverhoudingen mogelijk maakt van 0 tot de maximale snelheid die is toegestaan ​​in het land van registratie. De VT-Drive-transmissie heeft vier rijbereiken die verschillende toepassingsvereisten dekken: RIJDENGEBIED 1 CREEPER 0,5 - 3 KM / H RIJDENGEBIED 2 VELD 1 0,5 - 12 KM / H RIJDENGEBIED 3 VELD 2 0,5 - 21 KM / H VERVOER 4 VERVOER 0,5 - 40 of 50 KM / H De transmissie heeft vier bedrijfsmodi: A. AUTO MODE De elektronische regeleenheid regelt het motortoerental en de overbrengingsverhouding (met behoud van de door de potentiometer (P) ingestelde bedrijfsparameters) om de gewenste snelheid te bereiken. B. HANDMATIGE MODUS De bestuurder past het motortoerental aan met de gashendel. De elektronische regeling regelt de overbrengingsverhouding om de gewenste snelheid te bereiken. C. AFTAKASMODUS De bestuurder past het motortoerental aan met de gashendel. De elektronische regeling regelt de overbrengingsverhouding om de gewenste snelheid te bereiken met aftakas aan. D. CRUISE MODE De bestuurder kiest de snelheid van het voertuig en deze wordt constant gehouden.
 

CABINE PREMIERE CAB, HET ECHTE HIGH-TECH CONTROL CENTER
Twee jaar na de introductie van de X7-serie is de Cabine ergonomisch en esthetisch opnieuw bewerkt om de bestuurder maximaal comfort en gebruiksgemak te bieden voor lange, moeiteloze werkdagen. Het cabineontwerp is ongewijzigd gebleven. Het extra brede concept met vier stijlen met een plat platform en scharnierende deuren aan de achterkant zorgt voor een gemakkelijke in- en uitstap en de brede, uit één stuk bestaande voorruit biedt uitstekend zicht rondom. De hoogwaardige, draaibare bestuurdersstoel van Alcantara-leer heeft een geventileerde rugleuning, dynamische luchtvering, automatische hoogteverstelling en een multifunctionele armleuning, waarin alle belangrijke bedieningselementen ergonomisch zijn geïnstalleerd. Ook geïntegreerd in de armleuning is een 12-inch touchscreen-monitor (DSM) om alle tractorfuncties en instellingen te bedienen. Het telescopische stuurwiel en het dashboard kunnen samen in de helling worden aangepast. Bovendien is de standaarduitrusting uitgebreid met een binnenspiegel, extra 12V-aansluitingen voor het aansluiten van draagbare apparaten, een flessenhouder en een dakluikframe. De cabine heeft een efficiënt overdruksysteem dat de bestuurder volledig beschermt tegen stof buiten de cabine en heeft een geluidsniveau van slechts 70 dBA. Bovendien zorgt een krachtig automatisch airconditioningsysteem in het cabinedak voor een optimale luchtverdeling onder alle klimatologische omstandigheden. Op verzoek kan de cabine worden uitgerust met een elektronisch geregelde hydraulische vering.

HET PERFECTE MENGSEL VAN HYDRAULIEK EN ELEKTRONICA
LAADSENSING HYDRAULISCH SYSTEEM Het hydraulische systeem van de X7 is een gesloten systeem met een variabele pomp die de olie naar behoefte aflevert. Dit betekent dat de pomp het systeem altijd exact de benodigde hoeveelheid olie levert zonder onnodig vermogen te verbruiken. De totale leveringssnelheid van het systeem is 167 l / min, voor powerlift en bedieningsunits zijn tot 123 l / min beschikbaar, waardoor alle hydraulische functies gelijktijdig kunnen worden gebruikt. ELEKTRONISCHE HEFFING (EHR) De hoofdbediening van de elektronische hefbrug is ergonomisch en intuïtief geïntegreerd in de multifunctionele hendel. Alle andere functies zijn gemakkelijk toegankelijk op de multifunctionele armleuning en maken zo een eenvoudige en precieze bediening van de werktuigen mogelijk. De elektronische koppeling met krachtsensoren op de trekstangen en driepuntskoppeling van de categorie III biedt een hefvermogen tot 9300 kg (efficiënte versie: 6300 kg) BEDIENINGSELEMENTEN De tractoren uit de X7-serie hebben maximaal acht elektrohydraulisch bediende dubbelwerkende regeleenheden. Een daarvan is de multifunctionele hendel en maximaal vier bediend door schakelaars op de armleuning. Optioneel voor fronthefinrichting of voorste hydraulica, bestuurt een mini-joystick twee centrale bedieningseenheden en twee extra bedieningseenheden aan de voorkant zijn standaard beschikbaar.
 

Folder & technische gegevens Mcormick X7 VT DRIVE

McCormick X8 VT DRIVE

DE NIEUWE SERIE X8 VT-DRIVE: HET PERFECTE MENGSEL VAN PRESTATIES EN ONTWERP
Met de nieuwe X8-serie overschrijdt McCormick voor het eerst de limiet van 300 pk. En de X8-serie trekkers staan ​​niet alleen voor topprestaties, ze stellen ook nieuwe normen op het gebied van stijl en comfort. X8-tractoren zijn ontworpen voor professioneel agrarisch gebruik. Deze tractoren benutten het volledige potentieel van functionele elektronica en zijn uitgerust om toekomstige technologieën te integreren. Om de uitdagingen van morgen aan te gaan, presenteert de X8 zichzelf zowel visueel als technisch op het hoogste niveau: een nieuw motorkap- en spatbordontwerp volgens automotive-standaard, de nieuw ontworpen cabine Premiere Cab met het ergonomische en tegelijkertijd eenvoudige bedieningsconcept voor de VT-Drive-transmissie, de duidelijk gestructureerde DSM touchscreen-monitor, een krachtig hydraulisch systeem met een opbrengst tot 212 l / min en tot 10 elektrohydraulische regeleenheden, en de krachtige Betapower Fuel Efficiency-motoren die de limiet van 300 pk overschrijden met de X8.680.

BETAPOWER BRANDSTOF EFFICIËNTIE
De drie X8-serie modellen worden aangedreven door Betapower Fuel Efficiency 6-cilinder 264-, 286- en 310 pk-motoren. De aandrijvingen zijn uitgerust met een elektronisch geregelde turbolader met variabele turbinegeometrie (eVGT), elektronische common rail-injectie en SCR-emissiecontrolesysteem en voldoen aan de Tier 4 Final-emissienorm. Het stevige gietstalen frame ondersteunt de motor en isoleert de cabine effectief van trillingen en lawaai. De motorkap uit één stuk gaat volledig open om de toegang tot het motorblok voor onderhoud en inspectie te vergemakkelijken. Het koelpakket kan eenvoudig worden geopend voor reiniging.

VT-Drive
De VT-Drive-transmissie is een continu variabele transmissie die een oneindig aantal overbrengingsverhoudingen mogelijk maakt van 0 tot de maximale snelheid die is toegestaan ​​in het land van registratie (40 km / u, 50 km / u of 60 km / u). De vier rijbereiken van de transmissie maken het gebruik van verschillende werktuigen in verschillende snelheden mogelijk, die individueel door de bestuurder kunnen worden geprogrammeerd. Met de proportionele bedieningshendel VT Easy Pilot geïntegreerd in de multifunctionele armleuning van de bestuurdersstoel kunnen de volgende functies worden bediend: keuze uit bedrijfsmodi en rijbereiken, hijsen / dalen, cruisecontrol, bediening van een hydraulische regeleenheid en kopakkermanagement. Alle functies worden duidelijk weergegeven op het dashboard en het DSM-beeldscherm.integrierte proportionale 

Ongeëvenaard UITZICHT EN COMFORT

Wanneer u achter het stuur van de X8 zit, zult u het onvergelijkbare zicht rondom vanuit de nieuwe cabinecabine ervaren.De ergonomisch ontworpen proportionele rijhendel VT Easy Pilot regelt intuïtief de bedieningsfuncties van de VT-Drive versnellingsbak. De draaibare luchtgeveerde bestuurdersstoel met geventileerde rugleuning en trillingsdemping in combinatie met de cabine en de voorasvering biedt effectieve bescherming tegen impact en trillingen. Het hoogwaardige interieurontwerp volgens de automobielstandaard verhoogt bovendien het rijcomfort. De cabine heeft een efficiënt overdruksysteem dat het volledig beschermt tegen stof buiten de cabine. Bovendien zorgt het krachtige automatische klimaatbeheersingssysteem in het cabinedak voor een optimale luchtverdeling onder alle weersomstandigheden.

Hydrauliksystem
Het hydraulische systeem van de X8 is een gesloten systeem met variabele verplaatsingspomp die de olie naar behoefte levert. Dit betekent dat de pomp het systeem altijd exact de benodigde hoeveelheid olie levert zonder onnodig vermogen te verbruiken. Het systeem levert 157 l / min voor powerlift en bedieningseenheden en 115 l / min voor het stuursysteem, waardoor gelijktijdige bediening van alle hydraulische functies mogelijk is. Optioneel verkrijgbaar is een krachtige pomp met een debiet tot 212 l / min. De achterste heflift biedt een maximaal hefvermogen van 12000 kg. De X8 kan worden uitgerust met maximaal 10 elektrohydraulisch bediende regeleenheden: 6 achter, 2 voor en 2 in het midden.

Folder & technische gegevens Mcormick X8 VT DRIVE