Landini Serie 2

Landini combineert moderne vormgeving aan betrouwbare eigenschappen. Hierdoor weet u zich verzekerd van duurzame trekkers met een tijdloze uitstraling. Een mooi voorbeeld is de Landini 2 serie. Een unieke trekker die een lange levensduur combineert met gemak en comfort. Het is een veelzijdige trekker die uitermate geschikt is voor bedrijven die veel werken binnen de bebouwde kom. U moet dan denken aan gemeenten en groenvoorzieningbedrijven.

Stille kracht

Met de toepassing van een direct ingespoten Yanmar dieselmotor beschikt de Landini 2 Serie over een zuinige, geluidsarme krachtbron met vermogens van 44 tot 55 pk. De Landini 2 serie beschikt standaard over een 12/12 transmissie met een gesynchroniseerde omkeerschakeling. Dankzij een optionele kruipbak (16/16) zijn snelheden van 20 m/h tot 35 km/h mogelijk.

Doordacht ontwerp

Het bijzondere en kenmerkende design van Landini zorgt dat u met de 2 serie het maximale zicht rondom heeft. Technici zijn er bovendien in geslaagd om ondanks het indrukwekkende motorvermogen te zorgen voor een smalle bouw. Dat maakt de Mistral niet alleen wendbaar, maar ook geschikt voor het fijne, het grove en zwaardere werk.

Folder & technische gegevens Landini 2 Serie

Landini Serie Rex

Landini biedt u met de Rex-serie de meest uitgebreide specialistische trekker die op dit moment verkrijgbaar is. Een prijswinnende trekker die zich in de praktijk bewezen heeft. Deze serie wordt dan ook vaak gebruikt bij boomkwekerijen, tuinderijen, hoveniersbedrijven en in de groenteteelt. Eigenlijk onder al die omstandigheden dat de werkruimte beperkt is en dat werkzaamheden kunnen variëren van licht tot zwaar..

Minimale afmetingen, maximale prestaties:
De Rex-serie wordt gevormd door drie modellen. Kenmerkend voor de serie is dat u – ondanks de geringe afmetingen – kunt rekenen op trekkers die maximaal presteren. Bovendien heeft u de zekerheid van machines waarbij uitsluitend gebruikt gemaakt is van techniek die zich bewezen heeft. De volgende uitvoeringen zijn voor de Nederlandse markt beschikbaar.

• Rex-F, voor de smalle boomgaard, met een minimale breedte van 1.319 mm;
• Rex-GE, voor de lage boomgaard, met een minimale breedte van 1.435 mm;
• Rex-GT, voor de standaard boomgaard of normale veld toepassingen, met een minimale breedte van 1.479 mm.

Het vermogen om te doseren

Natuurlijk is veel vermogen belangrijk. Maar minstens zo belangrijk is het, dat u het vermogen precies kunt doseren.

Folder & technische gegevens Landini Serie Rex

Landini Serie Rex V/S Tier 3A

Voor de extra smalle boomgaarden levert Landini de Rex V/S. Deze trekker met 83 pk heeft een minimale breedte van 1140 mm. De Rex V/S is leverbaar als platformtrekker (zonder cabine) of met cabine. Als transmissie wordt een mechanische versnellingsbak toegepast met 24 versnellingen vooruit en 12 versnellingen achteruit. Een kruipbak is als optie leverbaar.

Folder & technische gegevens Landini Serie Rex V/S

Landini Serie 4D

De Landini 4D serie is een compacte trekker zonder cabine. Deze Multi-inzetbare trekker is uitermate geschikt voor hoveniers, werkvoorzieningschappen en licht agrarisch werk, of als verzorgingstrekker.

De trekker is voorzien van een Deutz motor en wordt standaard geleverd met 12/12 mechanische transmissie.

Landini Serie 4

Krachtig, een laag eigen gewicht en multifunctioneel

Het flexibele ontwerp van de Landini 4-Serie geeft de gebruiker de mogelijkheid te kiezen voor een toegankelijke 40 km/u trekker met 12 versnellingen vooruit en achteruit met mechanische omkeer en twee toeren aftakas, of een rijker uitgeruste 4-Serie met 24 versnellingen en soepel schakelende hydraulische omkeer, HiLo, overdrive voor 40 km/u rijden met een gereduceerd motortoerentalvoor brandstofbesparing en een hydraulische aftakas met rijafhankelijke aftakas.

Met de optionele kruip wordt de versnellingskeuze uitgebreid naar 16 of 32 versnellingen en is de trekker uitermate geschikt voor specialistische toepassingen. De nieuwe vooras heeft een 100% sperdifferentieel voor maximale tractie in moeilijke omstandigheden en daarnaast schijfremmen voor meer veiligheid.

De hydrauliekpomp (44 ltr./min. ) heeft meer dan voldoende capaciteit voor normale werkzaamheden, terwijl de High Flow pomp (57 ltr./min.) ideaal is voor voorladerwerk of andere werktuigen die een grote hydrauliekopbrengst vragen. In beide gevallen zorgt de 32 ltr./min. pomp altijd voor voldoende hydrauliek voor de besturing. Ook het hefvermogen van 2.900 kg kan eenvoudig opgewaardeerd worden naar maar liefst 3.300 kg door het gebruik van hulphefcilinders. De hef heeft naar wens mechanisch of elektronisch bediending.

Nieuwe cabine
Ondanks de lage bouwhoogte (2,52 mtr. op 30” banden en 2,57 mtr. op 34” banden) heeft de nieuwe cabine van de Landini 4-Serie een vlakke vloer en ruime binnenhoogte dankzij een ultra compact dakpaneel. De royale binnenruimte wordt mede mogelijk gemaakt door het nieuwe airco systeem en de plaatsing van de filters in de achterste cabinestijlen. Naast een cabine versie zijn alle modellen ook leverbaar zonder cabine. De 4-Serie is niet alleen compact, maar met slechts 3.200 kg ook nog eens erg licht van gewicht.
Het vermogen komt uit een compacte 4-cilindermotor met een nominaal vermogen van 85 pk, 95 pk en 102 pk, en met een maximum vermogen van respectievelijk 90 pk, 99 pk en 107 pk voor grote prestaties met een gunstig brandstofverbruik.

Folder & technische gegevens Landini Serie 4

Landini Serie 5

De nieuwe Landini 5 T4i trekkerserie met motorvermogens van 85 tot en met 113 pk is de opvolger van de Landini 5H trekkers.

De 5 T4i serie biedt een volledig vernieuwde vier stijlen cabine met een vlakke cabinevloer, grote volglas deuren voor een makkelijke instap en een ongeëvenaard zicht rondom. Het cabine interieur is ontworpen met aandacht voor detail. In het bijzonder voor de ergonomische plaatsing van alle bedienings- en controle elementen, zodat een maximaal comfort en bedieningsgemak wordt behaald. Zo ook het instrumentenpaneel dat mee kantelt met het telescopisch en hoek verstelbare stuurwiel, zodat de bestuurder ten alle tijden de werking van de trekker goed in het oog houdt.

De filters van airconditioning zijn geplaatst in de achterste cabinestijlen, wat niet alleen zorgt voor een eenvoudige reiniging maar zeker ook voor een ultra-slank ontwerp van het cabinedak waarmee de totale hoogte verlaagd is.

Andere pluspunten zijn het verhoogde hydraulisch debiet (63 ltr/min + 30 ltr/min) en een grotere brandstoftank met een capaciteit van 120 liter. De 12V/12A transmissie met powershuttle en Shuttle Modulation Control is nu uitgebreid met de beproefde 36V/12A T-Tronic transmissie met 3-traps powershift. Deze transmissie heeft een topsnelheid van 40 km/h bij gereduceerd motortoerental wat zorgt voor brandstof besparing.

De 5 T4i range bestaat uit vier modellen: de 5-090, 5-100H, 5-110H en 5-115H. Alle modellen worden aangedreven door de nieuwe Perkins 854E-E34TA motor. Deze 3.4-liter viercilinder turbo diesel motoren met aftercooler zijn uitgerust met twee kleppen per cilinder, commonrail inspuitsysteem en uitlaatgasrecirculatie (EGR). Hiermee voldoen deze moderne motoren aan de Tier 4 Interim emissie-eisen. De eerste drie modellen in het gamma zijn standaard uitgerust met een Dual Power vermogensboost.

Naast de cabineversie zijn de Landini 5H T4i trekkers ook als platform versie zonder cabine leverbaar.

Folder & technische gegevens Landini Serie 5

Landini Serie 5D High Clearance

Ontworpen als een evolutie van de Landini Powerfarm HC-serie, heeft de nieuwe 5D-HC drie modellen; 90, 100 en 110, met vermogens variërend van 85 tot 102 pk.De 5D-HC wordt aangedreven door de innovatieve Tier 4 Interim 4 cilinder turbo-aftercooler 854E-E34TA Perkins motor, met common rail injectiesysteem en 3,4 ltr cilinderinhoud. De baanbrekende technologie van deze nieuwe motoren biedt aanzienlijke verbeteringen op het gebied van vermogen, koppel en verbruik.

De mechanische basis transmissie heeft vier rijsnelheden en drie groepen (12 vooruit + 12 achteruit), met kruip uit te breiden naar 16 vooruit en 16 achteruit. Daarnaast kan naar wens gekozen worden voor een Hi-Lo transmissie met elektro-hydraulische omkeershuttle welke het aantal versnellingen naar 24 vooruit en 12 achteruit brengt. Indien hier ook gekozen wordt voor een kruip, brengt dit het aantal versnellingen op 32 vooruit en 16 achteruit. Op zowel de versie met mechanische shuttle als met elektro-hydraulische shuttle is de omkeerhendel gunstig gelegen onder het stuur en aan de linkerkant voor de bestuurder, wat een eenvoudige en soepele verandering van de rijrichting mogelijk maakt.

De introductie van de nieuwe motor draagt bij aan een algehele restyling van het gamma, met meest in het oogspringend de nieuwe motorkap die het familie gevoel van alle Landini trekkers onderstreept. Ook de cabine interieurs zijn vernieuwd wat resulteert in een betere ergonomie en het beste comfort.

De nieuwe 5D HC-serie wordt geleverd in 2- en 4-wielaandrijving, met cabine of platform versie voor uiterste veelzijdigheid en gebruik in alle omstandigheden.

Folder & technische gegevens Landini Serie 5D High Clearance

Landini Serie 6C

De 6 C-serie is de opvolger van de populaire en succesvolle Powermondial. De C 6 serie bestaat uit twee modellen aangedreven door de nieuwe 'Betapower' 4,5 ltr motoren welke 114 en 130 pk leveren.
Beide motoren voldoen aan de Tier 4 Interim emissie-eisen met behulp van de innovatieve SCR-systeem (Selective Catalytic Reduction) en zijn uitgerust met de Power Plus systeem dat het motorvermogen tot 121 en 140pk verhoogt voor aftakas- en transportwerk.

Comfort
De 6 C serie draagt de nieuwe Landini familie styling en is voorzien van een compacter ontwerp en een gloednieuwe cabine met vier stijlen, die een nog modernere look en afwerking biedt aan de bestuurder en ook een geheel nieuw niveau van comfort.
De belangrijkste technische kenmerken van de 6 C zijn de drietraps Powershift transmissie met 36 + 12 versnellingen, een elektronisch gestuurde hefinrichting met maximaal 5.000 kg hefvermogen en een optionele vier toeren aftakas.

Het hydraulische systeem is geoptimaliseerd en is verkrijgbaar in standaard uitvoering met een opbrengst van 66 ltr/min of een gesloten center versie met een opbrengst van 110 ltr/min. De 6 C trekker kan optioneel worden uitgerust met een geveerde vooras en geveerde cabine voor een subliem rijcomfort.

Folder & technische gegevens Landini Serie 6C

Landini Serie 6L

De nieuwe Landini 6L-serie is de opvolger van een echt solide werkpaard, de Landini Landpower. De 6L-serie bestaat uit driemodellen; 6-145L (105kW/143pk), 6-160L (120kW/163pk) en 6-175L (129kW/ 176pk). Alle modellen zijn uitgerust met een 4,5 literTIER4 Interim FPT NEF motor met 16 kleppen en SCR-emissie systeem. Deze moderne en uiterst zuinige motoren in combinatie meteen grote

270 liter tank maken het mogelijk lange dagen te maken. De 6L-serie is ideaal voor veeleisende werkzaamheden die ook goede wendbaardheid eisen, zelfs met een voorlader.

De motorkap is uit één geheel en gaat ver open zodat een onbeperkte toegang tot de motor geboden wordt. Het koeler systeem is gebouwd als een uitklapbare matrix en daarom zeer goed toegankelijk, wat reiniging en onderhoud zowel makkelijker als sneller maakt.

De 6L-serie heeft als basis een 18 x 18 transmissie met mechanische omkeerschakeling, maar kan ook geleverd worden methydraulische omkeerschakeling en 3-traps powershift, waarmee 54 x 18 versnellingen te kiezen zijn. Voor speciale toepassingen is ook een kruiptransmissie met minimumsnelheid van 410 mtr/u bij 2.200 motortoeren beschikbaar.

Het krachtige hydraulische systeem levert 87 ltr/min, plus 38 ltr/min voor het stuursysteem en er zijn tot 5 regelventielen beschikbaar. De 540/1.000 toeren aftakas met drukknopbediening is eenvoudig te gebruiken en voorzien van externe bediening. Naast een mechanische hefinrichting is een elektronisch geregelde hefinrichting mogelijk, bieden met een hefcapaciteit van liefst 8.400 kg. Optioneel is ook een fronthef met frontaftakas leverbaar met 3.500 kg hefvermogen.

De 6L serie is daarnaast voorzien van een verbeterde 4 stijlen cabine in nieuwe kleuren. Deze Master Class cabine is ruimer en biedt meer zicht op en rondom de trekker.

De nieuwe Landini 6L serie is een krachtpatser in compact formaat voorzien van moderne techniek, in de basis mechanisch en zonder veel poespas maar naar wens juist ook geschikt voor de meer veeleisende gebruiker.

Folder & technische gegevens Landini Serie 6L

Landini Serie 6 - 7 Roboshift

oonaangevend in zijn klasse
Elke Landini trekker weerspiegelt de passie en toewijding van degenen die betrokken zijn bij het ontwerpen van het testen en produceren van deze uitstekende reeks tractoren. De nieuwe 6-serie trekkers bieden daarom het ultieme in stijl, technologie, comfort voor bestuurder en in productiviteit.

Roboshift
De 'Roboshift' transmissie met 24 versnellingen in zes groepen heeft een viertraps powershift en is voorzien van elektro-hydraulische omkeer. De transmissie wordt elektronisch bediend via drukknoppen op de multifunctionele armleuning en beschikt over een 'Autoshift' functie, voor een soepele en eenvoudigere bediening in het veld of tijdens transport. Kruipversnellingen zijn standaard, juist voor de meer specialistische werkzaamheden bij lage snelheden zoals oogsten of zaaibedbereiding.

Hydrauliek
De elektro-hydraulisch inschakelbare aftakas heeft vier snelheden 540 / 540E / 1000 / 1000E tpm. De elektronische bediening van de aftakas zorgt altijd voor een vlotte gemoduleerde inschakeling. Het closed-center hydraulisch systeem bevat geavanceerde functies voor een hoge efficientie en maximale betrouwbaarheid. Het systeem is uitgerust met een variabele pomp met een opbrengst van maar liefst 123 ltr / min voor alle hydraulische functies en tot zes elektro-hydraulische regelventielen.
De elektronisch geregelde hefinrichting met trekkrachtregeling via de hefarmen heeft een maximaal hefvermogen van 6.000 kg en maakt een nauwkeurige controle van het werktuig het mogelijk. Een radarsensor is optioneel ook beschikbaar voor die werkzaamheden waar de werkelijke rijsnelheid is vereist; dit kan ook worden gebruikt om bij moeilijke grondcondities het trekvermogen te verbeteren en de wielslip te verminderen.

Voor een nog bredere inzetbaarheid kan de trekker voorzien worden van een fronthef (tot 3.500 kg) en een frontaftakas. Met de onafhankelijk geveerde vooras met 55 ° stuurhoek, is de trekker zeer goed te manoeuvreren, zeker in krappe ruimtes. De 'Lounge Cab' is het echte high-tech controle centrum, speciaal ontworpen om de bestuurder een veilige, functionele en ergonomische werkomgeving te beiden. De logisch geplaatste bediening zorgt voor een maximaal comfort en bedieningsgemak.

Folder & technische gegevens Landini Serie 6-7 Roboshift

Landini Serie Serie 6-7 V Shift

Die neue V-Shift-Generation der Landini Traktoren Serie 6 und 7 basiert auf einem leistungsverzweigten ZF-Getriebe mit vier Fahrbereichen und besticht durch das auffällige Design in Metallic-Blau. Die stufenlose Baureihe umfasst drei Vierzylindermodelle innerhalb der Serie 6 V-Shift mit Leistungen von 147, 160 und 176 PS sowie die zwei Sechszylindermodelle der Serie 7 V-Shift mit Maximalleistungen von 181 bzw. 195 PS, allesamt angetrieben von leistungsstarken NEF-Motoren. Das Getriebe V-Shift ist ein stufenloses Getriebe (CVT, Continuously Variable Transmission), das eine unendliche Anzahl an Übersetzungen in einem Bereich von 0 bis zur im Zulassungsland maximal zulässigen Höchstgeschwindigkeit ermöglicht. Die beiden Getriebe verfügen über einen hydraulischen Wendeschalthebel am Lenkrad und werden elektronisch über Drucktasten an der Multifunktionsarmlehne gesteuert. Die elektrohydraulisch zuschaltbare hintere Zapfwelle bietet vier Drehzahlen serienmäßig: 540/540E/1000/1000E U/min. Die elektronische Steuerung der Zapfwelle sorgt für modulierten und präzisen Anlauf der Geräte und damit für verbesserten Fahrkomfort und minimalen Wartungsbedarf.
Die Hydraulikanlage der Baureihe 6 und 7 ist ein geschlossenes System mit Verstellpumpe, welches das Öl je nach Bedarf befördert. Der elektronisch gesteuerte Heckkraftheber mit Kraftsensoren an den Unterlenkern ermöglicht eine Hubleistung von bis zu 9300 Kg. Für anspruchsvollste Anwendungen steht ein Radarsensor als Option zur Verfügung. Für maximale Vielseitigkeit kann der Traktor auf Wunsch mit einem Frontkraftheber mit 3500 Kg Hubkraft ausgestattet werden. Die Allradvorderachse, in starrer Ausführung oder mit elektronisch gesteuerter Einzelradfederung, hat einen Einschlagwinkel von 55°, was macht diesen Traktor außerordentlich wendig und manövrierfähig.

Alle Traktoren Serie 6 und 7 werden mit den neuen F.P.T.-Motoren entsprechend der Abgasnorm Tier 4 Interim angeboten. Die Modelle der Serie 6 verfügen über einen Vierzylindermotor mit 4,5-Liter-Hubraum, in den Modellen der Serie 7 ist ein 6,7-Liter-Sechszylindermotor verbaut Die Modelle 6 und 7 mit stufenlosem V-Shift-Getriebe werden von fünf Motoren angetrieben, drei Vierzylindern mit 136, 150 und 166 PS und zwei Sechszylindern mit 172 und 181 PS. Leistungsunterschiede zwischen den zwei Modellreihen sind den verschiedenen Leistungen der Getriebe zuzuschreiben. Alle Antriebsaggregate sind mit Turboaufladung und Common- Rail-Einspritzsystem ausgestattet und verfügen über ein SCRAbgasreinigungssystem, das die Einhaltung der Tier 4 Interim-Abgasnorm ermöglicht, ohne die Motorleistung zu beeinträchtigen. Das SCR-Verfahren verwendet einen zweiten Betriebsstoff, AdBlue® genannt. Diese zusätzliche Flüssigkeit wird aus einem separaten Tank mittels Injektor in den Abgasstrom eingespritzt und sorgt im SCR-Katalysator für eine chemische Reaktion, wodurch die in den Abgasen enthaltenen Schadstoffe stark reduziert werden. Das SCR-System, kombiniert mit einer Optimierung des Einspritz- und Verbrennungssystems, sorgt für höhere Leistung bei gleichzeitig niedrigem Kraftstoffverbrauch und ermöglicht zusätzlich einen Drehmomentanstieg von bis zu 40%, was zu einer größeren Einsatzflexibilität beiträgt

Das V-Shift-Getriebe ist ein von Landini entwickeltes stufenloses Getriebe (CVT - Continuously Variable Transmission), das eine unendliche Anzahl an Übersetzungen in einem Bereich von 0 bis zur im Zulassungsland maximal zulässigen Höchstgeschwindigkeit ermöglicht. Das V-Shift-Getriebe bietet vier Fahrbereiche, die unterschiedliche Einsatzanforderungen abdecken:

FAHRBEREICH 1 CREEPER 0,5 - 3 KM/H
FAHRBEREICH 2 FIELD 1 0,5 - 12 KM/H
FAHRBEREICH 3 FIELD 2 0,5 - 21 KM/H
FAHRBEREICH 4 TRANSPORT 0,5 - 40 oder 50 KM/H

Das Getriebe verfügt über vier Betriebsmodi:
A. AUTO MODE
Die elektronische Steuerung sorgt für die Regelung der Motordrehzahl und des Übersetzungsverhältnisses (unter Beibehaltung der über das Potentiometer (P) eingestellten Betriebsparameter), um die gewünschte Geschwindigkeit zu erreichen.
B. MANUAL MODE
Der Fahrer stellt die Motordrehzahl mit dem Handgashebel ein. Die elektronische Steuerung regelt das Übersetzungsverhältnis, um die gewünschte Geschwindigkeit zu erreichen.
C. PTO MODE
Der Fahrer stellt die Motordrehzahl mit dem Handgashebel ein. Die elektronische Steuerung regelt das Übersetzungsverhältnis, um die gewünschte Geschwindigkeit bei eingeschalteter Zapfwelle zu erreichen.
D. CRUISE MODE
Der Fahrer wählt die Geschwindigkeit des Fahrzeugs und diese wird konstant gehalten.

Zwei Jahre nach der Einführung der Serien 6 und 7 wird die Kabine Lounge Cab ergonomisch und ästhetisch überarbeitet, um dem Fahrer höchstem Komfort und beste Bedienbarkeit für lange, ermüdungsfreie Arbeitstage zu gewährleisten. Das Kabinendesign bleibt unverändert. Das extrabreite Vierpfosten-Konzept mit ebener Plattform und hinten angelenkten Türen sorgt für bequemen Ein- und Ausstieg und die breite, einteilige Windschutzscheibe bietet eine hervorragende Rundumsicht. Der hochwertige, drehbare Fahrersitz aus Alcantara-Leder verfügt über eine belüftete Rücklehne, dynamische Luftfederung, automatische Höhenverstellung und eine Multifunktions-Armlehne, in der alle wichtigen Bedienelemente ergonomisch eingebaut sind. Ebenfalls integriert in die Armlehne ist ein 12-Zoll-Touchscreen- Monitor (DSM) zur Steuerung aller Traktorfunktionen und –einstellungen. Das teleskopierbare Lenkrad und das Armaturenbrett lassen sich gemeinsam in der Neigung verstellen. Zusätzlich wurde die Serienausstattung mit einem Innenspiegel, weiteren 12V-Steckdosen zum Anschluss von tragbaren Geräten, einem Flaschenhalter und einem Dachlukenrahmen erweitert. Die Kabine verfügt über ein effizientes Überdrucksystem, das den Fahrer vollkommen vom Staub außerhalb der Kabine abschirmt, und hat einen Geräuschpegel von nur 70 dBA. Zusätzlich sorgt eine im Kabinendach untergebrachte leistungsfähige Klimaautomatik bei allen Klimaverhältnissen für eine optimale Luftverteilung. Auf Wunsch kann die Kabine mit einer elektronisch gesteuerten hydraulischen Federung ausgerüstet werden.

LOAD-SENSING-HYDRAULIKSYSTEM
Die Hydraulikanlage der Baureihe 6 und 7 ist ein geschlossenes System mit Verstellpumpe, welches das Öl je nach Bedarf befördert. Das bedeutet, dass die Pumpe dem System immer exakt die erforderliche Ölmenge zur Verfügung stellt, ohne unnötig Leistung zu verzehren. Die gesamte Fördermenge des Systems beträgt 167 l/min, für Kraftheber und Steuergeräte stehen bis zu 123 l/min zur Verfügung, was den gleichzeitigen Betrieb aller Hydraulikfunktionen ermöglicht.
ELEKTRONISCHE HUBWERKSREGELUNG (EHR)
Die Hauptsteuerung des elektronischen Krafthebers ist ergonomisch und intuitiv im Joystick integriert. Alle weiteren Funktionen sind sehr gut erreichbar an der Multifunktions-Armlehne platziert und ermöglichen somit eine einfache und präzise Steuerung der Arbeitsgeräte. Der elektronische Kraftheber mit Kraftsensoren an den Unterlenkern und Dreipunktgestänge der Kategorie III bietet eine Hubkraft von bis zu 9300 Kg.

Folder & technische gegevens Landini Serie 6-7 V Shift